Dagens låt:

fredag 10 december 2010

Ljuvlig vecka!!!

Jag har nu officiellt avslutat min ”praktik” även om jag ska tillbaka dit på julavslutningen. En helt förtjusande liten klass som absolut fastnar i hjärtat varenda en av dem. Tur att jag ska tillbaka 5 veckor i vår också!

Igår var jag och mannen och åt ett kanongott julbord på detta ställe:
Vi var där med vår kära lilla Ulla- Bulla och hennes sällskap. Haganäs heter det och ligger mellan Falun och Borlänge. Det fanns ingenting på julbordet som var en besvikelse eller ens mediokert, det var TOPPKLASS på allt! Godast var Saffrans pannacottan som fanns på dessert bordet, den hade jag kunnat plocka med mig hem och levt på i veckor! Absolut värt ett besök om ni vill ha tips på ett riktigt bra julbord!

Idag har jag Ulla- Bulla och Kloker varit på dagspa på Färna Herrgård:
En helt ljuvlig dag med rygg och nackmassage, handinpackning, fotmassage, ansiktsbehandling med ansiktsmassage, varmtempererad pool, jacuzzi utomhus i det vackra vinterlandskapet och mycket mer. På det en underbart god trerätters lunch som var i absolut TOPPKLASS den med! Det blir absolut att besöka det stället fler gånger, det kan jag LOVA! Ett tips är att kolla in deras julsupé som de serverar där… Tror jag ska locka med mig mannen nu en sväng innan jul. Kan vara mysigt så där på tu man hand.

Så med andra ord så har jag haft en alldeles förträfflig vecka och känner mig som en liten prinsessa!

Dagens låt: Pussycatdolls ; Top of the world http://www.youtube.com/watch?v=AQfhSKeL4Xg

1 kommentar:

Susanne Flamme sa...

Hejsan Cilla
Fantastiskt kul att du trivdes hos oss!

Varmt välkommen tillbaka.
Bästa hälsningar
Susanne, Färna Herrgård & Spa