Dagens låt:

torsdag 19 maj 2011

Hemma igen!

Har haft en alldeles UNDERBAR vecka och vädret var helt okej! Regn och åska första dagen, men sedan var det bara molnigt halva dagen och efter det sol hela dagarna :)

Det var så mysigt och hotellet var verkligen TOPPEN!!! Vi bodde i en nybyggd bungalow precis vid en pool som tillhörde bara de boende i bungalows:en. Hittade självklart en hemlös katt som vi matade hela veckan och som mer eller mindre bodde på vår terass. Men alla våra grannar bara log så hon blir säkert matad vidare av andra nu när vi åkt hem. Det blir en repris nästa vår vid samma tid och då hoppas vi dessutom att ha möjlighet att vara borta 2 veckor. Det är verkligen kvalitetstid med familjen till 100%, men jag var ju tvungen att plugga en hel del, vilket jag absolut INTE kommer att göra nästa år. Då ska jag bara vara ledig och njuuuuuta!

Har påbörjat operation jobbsökning för fullt och har nu sökt 5 olika jobb, varav 2 som jag verkligen hoppas på! Har dessutom fler som jag ska söka. Spännande värre liksom… Har fortfarande ingen aning om jag kommer att ses som en bra potentiell sökande eller inte. Vi får väl se om jag tycker att det är lika spännande när svaren börjar ramla in… Men det är bara till att kämpa på och hålla tummen ;)

Här kommer en liten bildbomb från semestern, håll till godo:
Dagens låt: Madonna; Holiday http://youtu.be/1qJaq3jv2P0

2 kommentarer:

Monica sa...

Välkommen hem och vad kul att läsa att ni haft det så bra! Här (i alla fall här hos oss) har det regnat och varit kallt så väderprognosen var inte alls att lita på. Och tur var väl det - för er :).

Det ser riktigt härligt ut på bilderna.

Cilla sa...

Ja, vi hade en härlig vecka!!! Spännande med nya familjemedlemmar, jag får väl höra mer när vi talas vid i telefon... Hälsa familjen!
Kram