Dagens låt:

torsdag 9 juni 2011

Nu är jag färdig!!!

Jajjemensan :))))) Nu har jag fått mitt examensarbete, en D-uppsats i pedagogik, ventilerat med kommentaren ”Ett mycket bra, välgjort och väl genomarbetat arbete” De ni! Nu väntar bara betygsättningen och den brukar dröja någon/ några veckor. Men nu är jag klar och har tagit min examen!!! Shit vad jag är bra – talalala *sjunger* Kommer nog som sagt att dröja länge innan jag kan ta in att jag inte måste plugga hela tiden och hur konstigt det än låter så känns det lite vemodigt och tomt... Men jag har ju sökt nya kurser till hösten som jag kan kombinera med jobb :)

Jo förresten, jag ska på intervju om ett jobb jag sökt på måndag. Det var den tjänsten som jag mest av allt ville ha,en fast tjänst på 75% i en mångkulturell förskoleklass. Nu håller vi tummarna för att det också går vägen så allt faller på plats! Idag är jag JÄTTEGLAD och JÄTTETRÖTT :) En härlig kombination! Imorgon väntar firandet av Butter och Trötter som tar studenten och av lilla mig och min lärarexamen som äntligen blivit av efter alla dessa år. Idag lyser livet från en av sina bästa sidor…
Dagens låt: Oh happy days http://youtu.be/wilBK-zuZLk

2 kommentarer:

mamma Ann sa...

GRATTIS HIPP HIPP HURRA VAD DU ÄR BRA. Kram vi ses i morgon

Cilla sa...

Tack! Ja, vi ses imorgon :)