Dagens låt:

söndag 13 juni 2010

Mor och dotter utflykt

Har vi gjort idag jag och sessan och tittat på detta:
Just det, Grand National på Strömsholm. Vi brukar åka allihop, men vädret lovade allt annat än underverk så då fick det bli de riktiga entusiasternas utflykt istället :)
Sessan invigde dagen på plats med denna:
Mmm, inte helt fel kan jag intyga!
Sedan fick hon Jockeyträna med en av de främsta tränarna som finns, nämligen Colin Rayner, och ni ser ju hennes vinnarblick :)
Fantastiskt vackra och duktiga hästar fyllde sedan dagen:
Vår favoritjockey som vi spelar på varje år och jajjemensan, han vann Grand National på Lights out, Nicklas Lovén:
Men det som verkligen vann mitt hjärta denna dag var dessa:
Aussie valp 5 månader
Flatcoated Retriever valpar 3 och 6 månader.
Jag och mannen har pratat lite om vad det blir för ras när någon av de vi har blir gamla och inte vill vara med längre. Jag har velat fram och tillbaks länge mellan dessa raser men nu när jag stod där omgiven av bägge så var det SOLKLART vilken ras som verkligen har mitt hjärta till 100%...
... Flattarna såklart, det blev så uppenbart att det är och förblir MIN ras *puss*

En helt fantastisk mor/  dotter dag har vi haft och det kom faktiskt bara en endaste skur och så här fin är min lilla sessa under paraplyet på Strömsholm:
Världens absolut finaste lilla tjej :)

Dagens låt: Seabiscuit http://www.youtube.com/watch?v=vqZnc9ywSUg

Inga kommentarer: