Dagens låt:

fredag 10 september 2010

Happy, happy, happy :)

Idag är humöret på SUPERTOPP igen :)
Examenskoordinatorn ringde upp mig nu på morgonen och efter att ha lyssnat på mig så köpte hon mitt examens arbetes förslag rakt av *hoppar och skuttar* Det måste visserligen godkännas av rektorn på min praktikskola först, men både hon och jag var övertygade om att det skulle kunna gå att sälja in!
Genast blev tillvaron mer färgglad, fåglarna mer kvittriga och solen soligare!!!
Men så hade jag också en man som igår när jag var som mest arg och upprörd bara lugnt konstaterade att ”det är självklart att du kommer att få göra din uppgift, varför skulle man säga nej till den, den är ju så himla bra”. Ja, ni som känner mig vet att jag behöver min man som ”jordar” mig när jag drar igång :) Och ni som känner min man vet att han å andra sidan aldrig "drar igång". Opposites attract eller hur var det?!

Nej, nu är det seminarier och sedan lite fix inför vfu:n nästa vecka och efter det blir det barnhämtningar och fredagsmys. Det sistnämnda är inget jag själv har infört, barnen har KRÄVT det efter att ha sett reklamen. Otroligt smart drag av det chipsföretaget!!! I min värld kan man mysa med annat än Chips…

PS. Corre, du får ge dig till tåls någon dag till ;) ( och DETTA har INGENTING med fredagsmys att göra, vill bara klargöra det, men ni lär bli varse om vad det handlar om...) DS

Dagens låt: En av mina absoluta favvisar, Country – Javisst, men så är jag ALLÄTARE också ;) Rascal Flatts; Bless the broken road http://www.youtube.com/watch?v=lZp6pmgbZyU

Inga kommentarer: