Dagens låt:

fredag 10 september 2010

Till Corre:

För er som nu fnular över vad detta är så kan jag lite kort berätta att Corre är en av min mans bästa vänner. Men under det första året vi var tillsammans så lyckades jag och Corre aldrig träffas. När han åkte förbi vår stad så var jag inte hemma och tvärtom! Ibland var det sjukdomar och annat... Efter ett tag så blev det liksom en "grej" att vi aldrig setts IRL. Så det har liksom bara fortsatt och nu är det lite "hålla sig undan" *med glimten i ögat* som gäller, för tro det eller ej, men efter alla dessa år så har vi fortfarande inte träffats IRL!!! Igår pratade mannen med Corre i telefonen medan jag provade ( i bloggen tidigare nämnd) min nya SUPERSNYGGA jacka! Corre bad om ett smakprov i bloggen, och här är det!
Varsågod Corre och trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det! Och ja, den höll verkligen världsklass. Men det förstod jag redan på tfn, även om den täcker något lite mer av ansiktet än jag hade föreställt mig :)

Trevlig helg till Er alla från oss alla i regnmulet E-tuna!

/Corre

Cilla sa...

Vill du se mer får du väl lov att boka in ett besök här hos oss. Du har hela vintern på dig. Men oavsett när du kommer så är jag antagligen bortrest då ;D

Regnmulet förresten?! Tyckte det var tal om Thailandsvärme härom dagen och bar överkropp, eller hur var det...