Dagens låt:

söndag 11 oktober 2009

Liten halvboring update...

Helgen har gått i ”inför vintern” städandets tecken. Trädgården är nu röjd och klar, samt altanen. Lite sorgligt är det ju, men lika roligt är det ju att fixa till allting inför sommaren nästa år.

Började skriva ner min intervju på 1 timme och 43 minuter som jag gjorde i fredags. Men efter sex fulla dataskrivna sidor hade jag bara kommit knappt 14 minuter in i intervjun, så då gav jag upp… Måste hitta en bättre metod helt klart, om jag inte ska bli sittandes här tills döddagar. *suck* Förslag någon?!

Mannen kom helt oförhappandes hem med mina favoritblommor idag, efter att han åkt in till den lilla staden för att hämta Kloker som hade haft stalltjänstgöring. Cirkusrosor är och förblir en favorit:
Men trädgården har ju faktiskt en hel del skönhet också att bjuda på fast det är höst och dessa är också en favorit, hade bland annat dessa i min brudbukett, Kärleks ört...
Hallen har fått en ny superhärlig, tjock ryamatta, väldigt populär bland husets fyrfota vänner:
Det är ju lite mysigt med mattor nu när mörkret och kylan kommer, det och levande ljus ger den där härligt ombonade känslan.

Dagens måltid blev en mustig Kebabgryta *mumma*
Dagens låt: En liten mysig sak om våra fyfota vänner http://www.youtube.com/watch?v=Xx22l_LDYVQ

Inga kommentarer: