Dagens låt:

tisdag 6 oktober 2009

YES!!!

Fick tillbaks mina inlämnade arbeten från delkurs ett idag med samlingsbetyget: VG!!!
(och för er som inte läst på högskolan så kan jag ju bara nämna att det finns bara betygen IG, G och VG där.) Min handledare hade till och med skickat med ett extra litet uppmuntrande vykort till samtliga (antar jag) men så är det ju specialpedagogik vi läser också...

Är SÅ HIMLA NÖJD med mitt arbete. Inte illa pinkat för någon med 6 barn hemma - eller hur?! Men så har jag ju världens bästa, mest stöttande familj också *puss*

Fick denna fina blombukett av familjen idag när de kom hem på eftermiddagen: Ikväll ska det firas med god mat till samtliga och får barnen välja så blir det... pizza...
Men, det kan jag stå ut med, för detta är ju en GEMENSAM vinst!!!

Dagens låt: Ger mig själv denna låt idag :) Tina Turner; Simply the best: http://www.youtube.com/watch?v=aIrCFrFpHvw

4 kommentarer:

Mamma Ann sa...

GRATTIS grattis och stor kram från oss i Falun. Allt går som smort och det är bra att hela familjen firar med dig.Kramar

Cilla sa...

Man tackar :)

Nina sa...

STORT GRATTIS TILL DIG MIN VÄN!! Kan väl inte finnas någon som känner dig som är förvånad över att du får högsta betyg och bästa omdöme!?! Inte jag i alla fall! För du är BÄST - simply the best!
KRAM NINA

Cilla sa...

Tack och bock :)