Dagens låt:

onsdag 7 juli 2010

Sommarens små fallgropar ;)

Nu frossas det för full här hemma i jordgubbar. Minst 4 liter om dagen införskaffas och placeras sköljda på bordet i en stor skål som alla kan gå och mumsa ur. Säsongen är ju trots allt ganska kort så detta frossande är absolut 100% tillåtet!
Kom på en till riktigt farlig liten fallgrop här om dagen: Noblesse. Ja men dödligt gott!!! Fick ett presentkort på en ask av en av de lokala mataffärerna här eftersom jag har deras kort och fyller jämnt inom kort. Mannen hämtade ut den och det blev mintsmak. Den låg där helt orörd i kylskåpet och tja, jag tänkte att jag kunde väl ta en endaste liten bit bara för sakens skull. Som sagt; livsfarligt!!! Lövtunn med gudomlig smak som smälter i munnen... helt omöjligt att bara ta en! Nej, nu måste jag nog gå och titta om det inte var någon fläck på kylskåpsdörren, tyckte minsann jag såg en där :) Höres!
Dagens låt: Beatles; Strawberryfields forever http://www.youtube.com/watch?v=8A4r2RU1u3g

Inga kommentarer: