Dagens låt:

söndag 25 juli 2010

Today

Gårdagen passerade utan större incidenter. Det blev en lugn hemmadag vilket var behövligt för alla parter tror jag.

I natt har det R E G N A T!!! Ja, det håller på fortfarande, räknar med att huset flyter bort snart för det är inga måttliga mängder. Men vi lär bara hamna i sjön i så fall och det är ju dödligt poppis med husbåtar så vem vet, kanske ökar vi husets värde då?!Själv såg jag en mysig innedag framför mig, men lillprins började prata om regnkläder och stövlar sekunden han vaknade så vi får se hur det blir med den saken... Filosofen tog det hela ett steg längre och började prata om sina "snökläder", men då fick jag lov att avleda lite för att inte bli helt depp. Kände för en halv sekund känslan av att hösten närmar sig *skräck*. Jag vill ha sommar mycket längre först och banne mig om jag ska få höstkänslor i Juli. GLÖM! Nej, medvetenhet i nuet är det som gäller och det som faller från skyn idag är ett välbehövligt sommarregn och ingenting annat. Ska nog ta med mig barnen ut och ha lite sommarregndans, ja, det ska jag banne mig! Återkommer strax!

Inga kommentarer: