Dagens låt:

torsdag 12 augusti 2010

Positivitet *tjohoo*

Idag har jag ätit en av mina stora favoriter, nämligen kräftor! I simply LOVE it!!! Kan äta hur många som helst. Bröd och annat elände är av noll betydelse, det är de röda läckerheterna som gäller för min del. Som vanlig är det jag som ensam sitter och äter upp de sista i slutet när alla andra gett upp sedan länge *mums*.

Trevligt sällskap hade vi idag också då familjen var utökad med Butters flickvän, en väldig gullig tjej :)
There is LÖÖÖÖÖÖVE in the air :)

Läste också att värmen är på väg tillbaka så livet är verkligen på topp. Som om detta nu inte räckte så är min drömjacka nu beställd och kommer inom kort att vara i min ägo *lycklig*

Dagens låt: The real thing; You to me are everything http://www.youtube.com/watch?v=yT1iDKkZNYU

2 kommentarer:

Pappa KJ sa...

Pappa sa.Tycker också att Jespers tjej ser trevlig ut och normal och gullig.
Vi åker till Hällevik idag o lussnar på "trad-jazz"-festival som går av stapeln där i dagarna 3Som lök på det hela ska vi äta fiskresturangens utsökta sillmacka.
Hadet bra allihopa.

Cilla sa...

Låter trevligt och GOTT :)