Dagens låt:

söndag 20 februari 2011

Igår och idag :)

Hade en rikigt härlig dag på tu man hand med mannen igår. Vi bestämde oss för att göra lite födelsedags shopping till Sessan först och sedan äta riktigt gott och länge på vår Favorit restaurang i staden. Det var som sagt jättemysigt och avkopplande att kunna göra allt detta i lugn och ro, utan att ha några barn att hålla reda på eller motivera. *LJUVLIGT*
Vi hoppade bion eftersom det inte gick någon film av intresse. Istället spelade vi Trivial Pursuit med barnvakterna (ja, det blev 2 tjejer som kom) och de övriga ungdomarna i huset när vi kom hem. Det blev som vanligt med TP ett lååååååångt men väldigt roligt spel, med mycket skratt och härliga kommentarer. Det är så superhärliga ungdomar vi har (och får låna emellanåt)!!!
Småbuset hade haft det superkul här hemma och ville helst att barnvakterna skulle komma varje dag :)

Idag har jag redan hunnit förbereda min seminarie redovisning tills imorgon och gjort en (enligt mig själv) mycket bra Powerpoint som stöd. Ska läsa på lite till bara så är jag fit for fight sedan.

Småprinsarna har varit på simskolan på förmiddagen och det gick lika bra som förra gången. De tycker verkligen att det är jätteroligt! Sessan har åkt iväg till en klasskompis för lite lek och om en stund ska jag fixa iordning lite Tacos.
Känns som att jag har koll på läget sofar idag *peppar, peppar*

Med lite tur kanske jag hinner med lite egotid framför en film också ;)

Dagens låt: You and I från Chess http://www.youtube.com/watch?v=WyI5hkplmoc

Inga kommentarer: