Dagens låt:

söndag 20 september 2009

Hej hopp - fanan i topp!!!

Här är man i fas med examinations arbetena. Känner mig KOLUGN inför morgondagen. Detta med karaktär lönar sig faktiskt :)

Som belöning för min flit så kan jag ta det lugnt i veckan och ta med småbuset och heja på sessan när hon har Olympica spelen på onsdag. Ja, och sen har jag beställt en hutlöst dyr vinterjacka till sessan också, typiskt en mamma att belöna sig själv med att köpa något till någon annan… Ja, inte lider hon någon brist på jackor heller, men, det var ju en belöning för min egen flit och då har jag väl all rätt i världen att bestämma själv! Mormor skulle bidra med ett par supersnygga stövlar till sessan också. Lek i snön kläder och skor är redan fixat och klart inför denna säsong, så detta är liksom lite ”fin” saker så där vid sidan av. Det måste man ju bara få ha när man är en liten sessa. Kloker har också fått 2 par SKITSNYGGA stövlar, som sessan är grymt avundsjuk på, men de är okej för en 16 åring, sessan får allt vänta ett BRA tag till innan hon får ett par sådana (klackar och härligheter).

Mamsen var här en stund på eftermiddagen och hade med sig detta:
*YUMMIE*

En annan har ju liksom inte tid att ränna runt och leta svamp, har fullt sjå med att leta bra citat och källor samt ett och annat småbus emellanåt :)

Har tyvärr inte kunnat njuta utomhus av det fina vädret denna helg *suck* Ja, ja, man kan inte få allt här i världen, men stolt över mig själv, det är jag i vart fall! Ska bli så spännande att få tillbaks mina arbeten och se hur de är kommenterade. Vi har vissa muntliga examinationer i morgon också, men den stora delen är skriftlig.

Sessan har i skrivande stund inte dykt upp. Ska bli kul att höra hur hon haft det :) Mannen är också på intågande från Göteborg, har tyvärr inte hört några hintar om vunna miljoner, men det är ju nästan en miljonvinst bara det att han är hemma snart. Idag blir det i vart fall temys i soffan för bägge småbusarna gick upp före skam imorse och lillprins gnuggar ögonen för fullt redan nu.

Har faktiskt hunnit med att städa till huset också – de ni! Det gick av bara farten med hjälp av ”shit – vad – skönt – att – jag – är – klar – med – studierna ” energin :) Till och med sessans gympapåse inför morgondagen är packad.

MER energi åt folket!!!

Dagens låt: Fågel Roger; The real video http://www.youtube.com/watch?v=QvVasuA9mXA

Inga kommentarer: