Dagens låt:

söndag 27 december 2009

Alien invasion!


Har någon form av alien som flyttat in i min kropp. Vete sjutton vilken planet den kommer ifrån, men kompatibla det är vi i vart fall INTE!!
Yttre symptom är sekretutsöndring via näsan och vätske förlust via ögonen men de inre symptomen är av underligare karaktär. Vem än han är så suger han musten ur mig helt klart. Bli helt slut, svettig och andfådd bara av att hämta ett glas vatten. Kanske gillar han inte vatten?!

Har försökt snyta ut honom i flera dagar nu, men antagligen är han antingen för stor eller ej i flytande form, för han är garanterat kvar där inne!

Kan ju visserligen se det som en smickrande sak, att han valde just mig menar jag… Har ju liksom förstått att de väljer de riktigt intelligenta typerna av denna ras *sträcker på mig* Men, nu är det ju så att jag inte vill bli utplånad helt, så jag tänker vinna detta krig! Just nu kör jag varma bad och vitlöksbombning samt Nezeril gasning. Har även försökt att nysa ut honom men det har ingen större effekt verkar det som. Snart dags att ta till det lite tyngre artilleriet: Ipren och lågenergiläge (sömn) och se om det hjälper. Kanske kan det lura honom att tro att jag är ganska ointressant som forskningsobjekt.

Ja, ja, vi får väl se var detta slutar, om jag blir utställd, uppstoppad på ett Alien museum på Mars eller om främlingen ger upp och återvänder tomhänt…

Va? Vaddå vanlig förkylning? Gud vad ni är tråkiga!!! Party poopers....

Dagens låt: Ray Parker Jr: Ghostbusters http://www.youtube.com/watch?v=g4uxIo4t7xM

1 kommentar:

Lev Livet Lett Lokki sa...

Uff og uff, riktig god bedring Cilla!
Ta riktig så godt vare på deg selv og så håper jeg 2010 blir et fantastisk morsomt år for deg og dine, da uten slike monstere i kroppen!
Takk fro hyggelige og morsome innlegg ❥
Stor klem fra Lokki