Dagens låt:

torsdag 31 december 2009

A new me :(

Har nu varit hos frissan och…. Vet egentligen inte vad jag ska tycka… Har nu en frisyr som jag aldrig haft förut och som ”takes a little getting used to”. Ser ut lite som Joan Jett fast lite mer extremt… Ja, ja, ger det några dagar och ser om jag vänjer mig, annars är det ju ändå bara att härda ut, för det är ju bitvis så kortklippt, så det går inte att göra så mycket annat åt det. Känner mig just nu som om jag är klippt i en killfrisyr; hockeyfrilla! Man får väl vara glad att det är vinter och att mössa är ett hett alternativ :)

Kanske inte så som jag trodde att jag skulle se ut det sista jag gjorde 2009, men det är ju bara att gilla läget…

Gott slut och gott nytt på er!!!

Här en fin bild av mitt forna lilla jag… Dagens låt: Tänd ett ljus och låt det brinna; http://www.youtube.com/watch?v=-QEOupqRgss

Inga kommentarer: