Dagens låt:

tisdag 18 maj 2010

Full fart med läget under kontroll :)

Idag har det verkligen gått i ett! Började med att göra iordning småkillarna inför dagen. Idag ville de vara ”bröderna rosa” som lillprins uttryckte det:) Snygga grabbar va?!
 Notera den sommarglittrande sjön i bakgrunden, Mmm... ljuvligt, sommaren är verkligen här nu!

Gjorde sedan en gammal tenta på förmiddagen. Gick ÖVER FÖRVÄNTAN!!! Helt häck väck är jag faktiskt inte *ching- ching* Gick igenom den med mannen och kollade upp det som inte blivit helt rätt.

Åkte sedan till handelsträdgården med mamsen och frossade i blomster. Kom hem med bilen full. *Ljuvligt* Köpte ett träd också där bladen senare under sommaren blir rosa. Kan inte för min värld komma ihåg vad det hette, S… nånting. Kommer inte ihåg var jag lade lappen som satt på trädet heller, men fint är det. Så här ser det ut:
Planterade blomster hela eftermiddagen och blev sedan serverad en underbart god kassler rätt som mamsen gjort. Så underbart skönt att få sätta sig vid dukat bord!

Har nu gjort klar min Power Point presentation inför konsten imorgon och nu väntar en god kopp te och rumpan placerad i soffan. Får se om jag orkar glutta mer på matten idag, annars är det bara att ta nya tag imorgon.

Dagens låt: Innehåller ordet "garden" och tempot påminner lite om mina senaste veckor :) Guns N´Roses ; Garden of eden http://www.youtube.com/watch?v=LuhLVl5qf2A

Inga kommentarer: