Dagens låt:

torsdag 27 maj 2010

Håll i er....

Fick detta mail idag:
Hej!
Vi har nu sluträttat tentan och du har betyget G.
 
Har ALDRIG I HELA MITT LIV BLIVIT SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD ÖVER ETT G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sa jag att matematik sucks?! No way - jag älskar matematik, det är ett riktigt TOPPENÄMNE :)
Tror inte att ni förstår hur stort detta är för mig. Slår alla andra VG jag fått på högskolan med hästlängder.
F-n vad jag är bra, så sjukt jäkla bra! Hade tänkt att elda upp Billstein (den över 1000 sidiga matematik bibeln) efter omtentan, men nu ska den få en hedersplats i bokhyllan och för alltid påminna mig om att INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

Dagens låt: Tillägnad mig själv idag: Tina Turner; Simply the best http://www.youtube.com/watch?v=dUvPf_zuySA

4 kommentarer:

mamma Ann sa...

GRATTIS JAG VISSTE ATT DU SKUILLE KLARA DET. sKÖNT ATT SLIPPA OMTENTA TA OCH FIRA ORDENTLIGT. KRAM

Cilla sa...

Fira är bara förnamnet :)

Nina sa...

GRATTIS!!! DU är bäääääääst!! Jag vet hur det känns att få G efter en tenta med Billstein. "Been there, done that!" som en mycket god vän till mig brukar säga!! Shit va du ä bra!!! Och så sant - Ingenting är omöjligt! Stora Bamse-Bamse kramar NINA
PS: Väntar själv på ett svar. Om det är positivt imorgon ska jag skåla både för dig och mig! Betyder att jag får ta 2 glas i så fall:)

Cilla sa...

Hmm... spännande, håller alla tummar och tår och lovar att fira för dig med om det är positivt :)Super duper kramar i kvadrat