Dagens låt:

fredag 7 maj 2010

Huvudet upp och fötterna ner :)

Tillbringade större delen av gårdagen med att sova och titta på film. En VÄLBEHÖVLG paus! Till min stora glädje hade Trötter suttit här på kvällen och kämpat med mina redovisningsuppgifter till matteseminariet idag, så dessa behövde jag faktiskt inte göra, jag behövde bara se föreläsningen och förstå. En tonåring som är GULD värd… Tog massor av börda från mina axlar och stressen minskade avsevärt! Mannen har även han sett 2 utav de föreläsningar som jag har svårt för, så att han ska kunna hjälpa mig att förklara det hela inför tentan. Känns som att jag är lite mer på spåret nu, även om jag fortfarande är trött. Har beslutat mig för att sänka takten oavsett, det som hinns med, hinns med och det som inte gör det får vänta. Man dör inte av en grusig hall, köttbullar till middag 2 dagar på raken eller 3 bilder mindre på redovisningen… tror jag… :) Det återstår ju att se liksom.
Baslagsträffen nu på morgonen har redan varit och snart börjar matteseminariet och efter lunch har vi ett 2 timmars redovisningspass i konsten. Klar nån gång efter 15. Då ska jag göra helg för idag.

Dagens låt: Faith no more; Easy http://www.youtube.com/watch?v=L9X_msJ-7OI

Inga kommentarer: