Dagens låt:

tisdag 21 juli 2009

Minisemester och bloggpaus

Panelbytet är nu igång *äntligen*, men det kommer ändå att ta tid att få allt helt klart. Det är så himla mycket pill och dutt som ska målas och dessutom målas minst 2 gånger... Men, det går framåt vilket är huvudsaken!

Tänker nu ta en blogg paus fram till på lördag eftersom jag och mannen ska iväg på en lyxig minisemester på tu man hand. Bo i svit på 5 stjärnigt hotell är helt min melodi och dessutom vara helt barnfri i 3 (TRE!!!) dagar, det är jätte-super-duper lyx i min värld, så det blir mer än perfekt med andra ord :) Fast jag saknar egentligen barnen redan nu, innan jag åkt och nojar över allt som skulle kunna hända när jag är borta. Mormor och tonårsligan finns ju hemma och har koll på småbuset, men det ÄR svårt att släppa kontrollen. Har lovat mig själv att bara ringa hem och kolla läget EN gång per dag, fast jag vet inte om jag fixar att hålla mig till det...

Ska i vart fall njuta av lyxigt boende, gourmet mat, shopping, bio och allt annat som vi bara känner för i TRE hela dagar. Sovmorgon... Frukost på säng... Ja, det blir nog bra och de HAR koll här hemma.
Hörs på lördag :o)

Dagens låt: Madonna ; Holiday http://www.youtube.com/watch?v=cb18uagkEi4

Inga kommentarer: