Dagens låt:

torsdag 6 augusti 2009

STRUL!!!

Jag blir så trött…

Här har man ställt in sig på studierna till hösten, men nu framkommer det att studievägledaren sjabblat bort min kursansökan inför hösten så i skrivande stund har jag ingen kurs! *supersuck*

Har visserligen skickat in två kursval med sen ansökan igår, men de behandlas i turordning efter datum de kom in, så det är nog bara att glömma med tanke på årets tryck på högskolorna.

”Min” studievägledare är inte tillbaks från semestern förr ens nästa vecka, så henne har jag ingen hjälp av (vilket jag tydligen inte haft innan heller…).

Fick i vart fall hjälp av en trevlig ”Anna” på antagningsenheten som skickade mig vidare till programansvarig och sa att hon kanske skulle kunna hjälpa mig att få plats på en kurs eftersom jag redan är inne på ett program. Har nu mailat henne eftersom hon själklart inte går att nå på telefon *suck igen* och sitter här och biter på naglarna i väntan på svar.

Antagningsenheten sa att man förhoppningsvis kunde få svar på sin sena anmälan i nästa vecka någon gång. Ja, alltid något, men jag har ingen större förhoppning om att få plats på de kurserna.

Pessimist? Javisst! För dagen i vart fall. Önskar att jag kunde göra mer, men längre än så här kommer jag inte för dagen. Sjukt frustrerande!!!

Men, får väl trösta mig med att det finns en mening med det mesta och säkert så även med detta… Fnular bara på vad…

Dagens låt: Natasha Bedingfield ; Unwritten http://www.youtube.com/watch?v=TtGY4G7II6s

Inga kommentarer: