Dagens låt:

fredag 8 januari 2010

Urdålig uppdatering av bloggen - jag vet!

Men det händer ju liksom ingenting här just nu. Jag bara pluggar och pluggar och det är ju inte speciellt intressant för er att veta.

Mr Poop har blivit tillbakalämnad till sin ägare Jenny. Familjen som tog honom hade ångrat sig för han hade visat på en hel rad underliga beteenden. Vet inte vad eller vem jag ska tro på… Tydligen hade han bitit sönder hela hundbädden en tomte och en soppåse. Drog i kopplet och gjorde utfall mot alla hundar. Som om inte det räckte så hade han kissat inne 10 – 15 gånger och i sängarna dessutom.

FATTAR INGENTING!!!

Här har han inte kissat inne en gång sen han blev rumsren. Han har aldrig fått vara i möblerna heller, så jag vet ju inte om han hade kissat i en säng om han hade fått vara i en… Drog i kopplet gjorde han aldrig, utan var en gud att gå med och det enda han någonsin bitit sönder i detta hus är lite av hallgolvet där Lillprins tappat nåt gott klet. Annars fanns det gott om saker att bita sönder ska gudarna veta, här ligger det leksaker överallt!

Jag vet som sagt inte vad jag ska tro. Känns ju jättekonstigt att han skulle bli så totalt personlighets förändrad… Skittråkigt känns det ju också, för vi vill ju att han ska få det bra. Jenny skulle i vart fall få hem honom idag och utvärdera honom på nytt och se om han har samma beteende hos henne. Det har han ju inte heller haft förut och hos Jenny har han varit i omgångar. Ja, hon var lika förvånad som jag. Jag vet ju inget om familjen, men Jenny intygar att det är bra, lugna personer, men man börjar ju undra… De hade en hund sen innan, en Golden som var jämngammal med Mr Poop och nu kom det fram att han blivit attackerad av andra hundar flera gånger. Det kan ju vara en orsak till att MR. Poop gick igång på andra hundar, han kände väl osäkerhetsvibbarna av den andra hunden. Men, men det är bara spekulationer… Håller nu tummarna för att Jenny hittar en ny bra familj där det funkar, för risken är att han blir helt förstörd om han omplaceras för många gånger. *PLUPPEN*

Det skitkalla vädret håller i sig, så det är inomhus som gäller för samtliga. Det gör ju det där med studier lite mer komplicerat, men, vem har sagt att jag har något emot utmaningar?! :)

Butter har investerat i ett munspel som han håller på att lära sig spela. Han är så sjukt musikalisk och kan redan spela vissa låtar. Känns lite som i Western här hemma...

Såg Inglorious Basterds härom dagen. SÅ himla bra - REKOMMENDERAS!!!!

Mannen jobbar hela helgen och är som vanligt saknad *puss*

Dagens låt: Pianoman med Billy Joel http://www.youtube.com/watch?v=se9rfWucgeY

Inga kommentarer: