Dagens låt:

tisdag 27 april 2010

Home, sweet, home

Hemma igen efter några dagar i Karlstad. Liten charmig stad och jag bodde på det gamla länsfängelset som numer är ett 4 stjärnigt hotell. I källaren har de ett fänglse museum med saker från gamla tider. Det sägs att det spökar på hotellet på den översta våningen, och precis där hade jag mitt rum. Men, inte fick jag några besök inte. Antagligen var det min kappsäck full av studieböcker som skrämde bort dem…
Någon ”Back – up” behövde jag aldrig agera, den biten flöt på precis så smidigt som vi trott, så nu är det en liten fågel här som får testa vingarna själv nästa gång :) Är glad ända in i själen över hennes framsteg. Mot oändligheten och vidare... Den damen blomstrar verkligen nu! Vi pratade på vägen hem om vikten av att ha människor omkring sig som verkligen tror på en och vilken skillnad det kan göra. Ja, och alla våra liv påverkar ju varandras, så hennes framgångar är våra framgångar och vi gläds fullt ut med henne!
Här hemma hade det mesta fungerat, sessans hår ett stort undantag från det. Hon såg ut som något hämtat från en kaotisk 70 tals film gone bad… Får nog hyra in den gamla damen i huset bredvid om jag ska åka bort fler gånger!

Imorgon är det plugg som vanligt som gäller och likaså resten av veckan. Inget speciellt spännande liv att läsa om mao ;)

Dagens låt: Tillägnad vår blommande blomma: Westlife (även om Bettes är bättre); The Rose http://www.youtube.com/watch?v=1Sx45aQmIOc

3 kommentarer:

"Mannen" sa...

Jag tyckte att låten var jättebra!
Skäms över att håret var i usel form, hade inte en tanke på detta under morgonen SORRY!!!

Kram från mannen!!

Cilla sa...

Jo tack, jag noterade den frånvarande tanken, men du är förlåten :)

"Mannen" sa...

Tack!!

Sov gott!!