Dagens låt:

torsdag 29 april 2010

Plugget börjar kännas lite motigt nu...

Har pluggat på hela dagen idag med min konstinlämning och lämnade in den 17.02 (inl. tid 17.00, men med sträckning till imorgon 18.00) Personligen sitter jag i matematikseminarier mellan 08.00 och 14.30 imorgon, så den dagen hinns ingen konst med, så det var bara till att jobba på och lämna in.

Matten känns supertung nu. Håller på med Gauss lag och annat elände som jag fattar nada av. En himla massa formler hit och dit som gör att min hjärna beter sig som ett epileptiskt pingpong bord och inget landar där det ska. Gav upp för ikväll och hoppas att jag blir hjälpt imorgon *suck*

Mannen har tagit med sig de tre små till farmor och farfar där de lever livets glada i lekparken. På väg ner stannade de till hos en arbetskompis till mannen som precis fått lamm. Populärt!

Ikväll ska jag dricka te och zappa på tv:n och glömma allt vad matematik och konst heter. Börjar kännas lite motigt nu, bara en månad kvar… Somna i soffan kommer jag också med garanti att göra.

Dagens låt: Till mannen som blev mobbad på jobbet för att han inte visste vem det var (trots att hon spelas på radio HELA TIDEN och sessan spelar hennes låtar här hemma), NU vet du *puss*
Lady gaga; Poker face http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

Inga kommentarer: