Dagens låt:

söndag 31 maj 2009

Mors dag :)

Så här firad blev jag av mina ungdomar kl 6 i morse!!!!

Söta saker till en söt mamma ;o) (idel favoriter).

Bara prestationen av dem att ta sig upp kl. 6 för att kunna fira mig i sängen var värd mest. Alla tonårsföräldrar bör i vart fall förstå det :)

Gårdagen var bara en endaste lång dag av soooooooooooooool och här kommer några vackra bilder av husets 2 flickor i badtagen.

Antar att denna dagen lär gå i samma tecken och jag fnular lite på att ta mig ett dopp jag med. Gårdagens termometer i vattnet visade mellan 19 och 20 grader, vilket inte är 27, men kallt vatten sägs ju ha en föryngrande effekt, så med lite tur är jag några år yngre innan midsommar...

Passar på att skriva en skriftig gratulation till världens bästa mamma, nämligen MIN!!! Grattis lilla mamma och STOR kram till dig! Sänder även en extra liten varm tanke till mormor där uppe i himlen (eller var HON nu valt att landa) för hon var en alldeles sjusärdeles härlig kvinna hon med... Väl värd en extra tanke på mors dag!

Dagens låt: En helskön version av "Summertime" med Leona Lewis http://www.youtube.com/watch?v=FP8HOcBxDYQ

2 kommentarer:

mamma Ann sa...

Tack min älskade dotter för de fina orden blir lite avunsjuk på de badande flickorna men jag tarigen det i morgon då jag kommer.Kram

Cilla sa...

Då får du garanterat sällskap, har fått TVINGA upp samtliga barn ur vattnet idag :)